در هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد؛

دیدار مسئولان نمایندگی ولی فقیه در رده های سپاه، مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با استاندار


یزدفردا "مسئولان نمایندگی ولی فقیه در رده های سپاه الغدیر، مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با استاندار یزد دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمدرضا فلاح زاده " در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی، از استاد شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان الگوی والای انسانها یاد کرد و با اشاره به فرازهایی از پیام تسلیت امام راحل(ره) به مناسبت شهادت این شخصیت والامقام ، اظهار داشت: استاد علامه شهید مطهری (ره) ، تمام تلاش خود را برای تربیت و هدایت انسانها به سوی حقیقت به کار برد.
وی رسالت پاسداری را رسالتی سنگین و خطیر توصیف و بر اهمیت تقویت روحیه تفکر در پاسداران و ارتقاء توان علمی مربیان عقیدتی و سیاسی تاکید کرد.
عالی ترین مقام اجرائی استان، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نامگذاری سال 89 به سال "همت مضاعف و کار مضاعف" اظهار داشت: در این رابطه احادیث و روایات زیادی وارد شده است و اهمیت این مساله به قدری است که حضرت سید الشهدا(ع) فرمودند: من به وسیله اخلاق و همت بلند به مقامات دو جهان دست یافته ام و امیرالمومنین علی(ع) نیز فرمودند: اندازه هر کس به قدر همت اوست.
استاندار یزد، ضمن ذکر حدیث «طلب الکسب فریضه بعد الفریضه» اهمیت کار و تلاش را یادآور شد.
فلاح زاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با حضور در منطقه عملیاتی فتح المبین بر اهمیت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقاء ارزشهای دینی و انقلابی تأکید فرموده و نگاه مردم را به مسائل عقیدتی و فرهنگی سوق دادند.
فلاح زاده افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در آغاز سال جدید همچنین با سرکشی از ایران خودرو نگاه همه ملت را به صنعت، تولید، سرمایه گزاری ،توجه به تولید در بخش داخلی و خارجی، توزیع و اشتغال معطوف کردند.
در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان با اشاره به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ دستاوردهای انقلاب ، بر ضرورت تقویت مقوله عقیدتی تاکید کرد.
سردار "الله دادی" از اجرای طرح تعالی در راستای تقویت بعد عقیدتی کار در سپاه پاسداران خبر داد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان ، نیز در این دیدار اظهار داشت: سپاه استان ، در راستای تعمیق معنویت و افزایش بصیرت سیاسی گام های بسیار خوبی را برداشته است.
حجت الاسلام و المسلمین"سبحانیان" افزود: بستر کار در زمینه عقیدتی فراهم شده است بنابراین در سالی که به "همت مضاعف و کار مضاعف " نامگذاری شده است، باید فعالیتها در این خصوص افزایش یابد.
وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای روحانی در تمامی شهرستانهای استان در سال جاری خبر داد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا